baibai-jonny Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) hallais, nokon kararar som veit noko dumt/Dårlig med ein sån deire aprillia sx, eg trur eg skal handla meg ein slik men er ikje "shure" in da hood liksom... åsså nokon som veit kor fort den går uten trim/med trim?? Endret 10. april 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel, samt tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Yamahatzr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er fine mopeder det og du vil ikke angre på kjøpet Fart ca 45-60 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hallais, nokon kararar som veit noko dumt/Dårlig med ein sån deire aprillia sx, eg trur eg skal handla meg ein slik men er ikje "shure" in da hood liksom... åsså nokon som veit kor fort den går uten trim/med trim?? Uten trim: 50-55 km/t i ekte fart på flata. Mer i nedoverbakker, mindre i oppoverbakker. Med trim: Spørs hvilken trim, men den kommer til å gå godt. Håper du ble litt klokere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå