Simen1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Min kjære må ha seg ny mobil så snart som mulig, helst før helga, men mandag må vel gå greit om det er noe å vente på. Den gamle telefonen konka ut til tross for pen behandling i alle de tre årene hun har hatt den. Hun vil ha en telefon etter følgende krav: - Kamskjell (evt. glidetypen) - Pen - Må ikke være håpløs på noen områder - Prisklasse ca 1500-2500 kr uten binding - Blåtann, kamera, minnekort - Radio Er det noen som kan gi noen kjappe tips til hvilke modeller hun bør lete etter? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Sony Ericsson Z770i vil jeg si er et godt alternativ. Har prøvd den noen dager i butikken, og er veldig godt fornøyd. Styr unna Sony Ericsson Z320i fortsatt, selv om den faktisk er en jentetelefon (uten kamera og minnekortplass). Les hvorfor du skal unngå den her. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 SE Z770i virker interessant. Det er en fersk telefon med massevis av funksjoner. Enn den trykkfølsomme LG KF700. Hva tror dere den kommer til å koste? Er den tilgjengelig i Norge nå? Jeg fant! Ca 3000 kr. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Den Lg'en er ikke tilgjengelig i Norge ennå.. Men et Veldig godt alternativ er Lg KU990! Vil si den er mye bedre også Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har lagt ut en test av Sony Ericsson Z770i på mobilbloggen, nærmere bestemt her. Som du ser av testen, vil jeg anbefale å prøve knappene før du eventuelt kjøper! Lykke til Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kjøp iPhone. Du får den for rundt 2000-2600 kr med dagens kurs inkl. frakt. Spør en du kjenner i USA, eller en som skal til USA. Garanterer at jenten som skal ha denne telefonen blir overbegeistret når hun finner ut at hun har fått en iPod-telefon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hun er ikke overbegeistret for Apple og vi kjenner ingen som skal til USA eller bor der. Jeg er i hvert fall ikke begeistret for iPhone så en sånn anbefaling kan jeg ikke gi. Hacking og triksing som bryter med garantien for å få den til å fungere på en rimelig måte er også uaktuelt. Manglende MMS er også noe drit. Også tror jeg du er noe overoptimistisk til prisen da den koster rundt 600 dollar fra seriøse forhandlere. Det blir ca 3000 kr med dagens kurs. Legg til ca 25 dollar frakt = 130 kr, 25% moms og 100 kr fortollingsgebyr så er vi oppe i ca 4000 kr. En annen ting er at hun ikke har tid å vente i ukesvis. Hun vil ha ny telefon innen noen få dager. Helst mandag-tirsdag. Reklamasjonsrett fra en norsk forhandler hadde også vært fint å ha, særlig når Apple gir elendig garanti og driter i norsk forbrukerkjøpslov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå