FredrikV91 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har nettopp fått dette kortet! Men når jeg ser på dedikert minne (på skjermkortet) så står det bare 512mb og når jeg spiller crysis, drar det high lag-fritt med DX9, men på DX10 så lagger det! Hvorfor? og hvorfor står det ikke 1GB som det står på pakka? Er det noe jeg må gjøre? Håper på et svar:) Mvh Fredrik Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er 512 MiB per GPU, men begge bufferene har til hele tiden samme informasjon. En får med andre ord bare 512 MiB med kapasitet. Lenke til kommentar
hi2u Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Merkelig system egentlig, kan de ikke bare finne en måte å la begge GPUene bruke samme minnet? Lenke til kommentar
FredrikV91 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har nettopp fått dette kortet! Men når jeg ser på dedikert minne (på skjermkortet) så står det bare 512mb og når jeg spiller crysis, drar det high lag-fritt med DX9, men på DX10 så lagger det! Hvorfor? og hvorfor står det ikke 1GB som det står på pakka? Er det noe jeg må gjøre? Håper på et svar:) Mvh Fredrik ja, Skjønner, men skjønner ikke hvorfor den ikke klarer å dra Crysis på high med DX10 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hva med å si hva resten av systemet ditt er. OS hardware etc.. Og skift topic. Ikkje lett å vite hva du lurer på ved å lese topicen. Endret 12. april 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå