pierce007 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen som kan gi meg ca pris for hva jeg evt kan få for en A-180 2004 modell? Diesel, vinter og sommerdekk er 1 år gamle, kmstand 26000, navigasjon, auto klimakontroll, rykkesensor, regnsensor, delskinn for å nevne noe. Håper på svar Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen som kan gi meg ca pris for hva jeg evt kan få for en A-180 2004 modell? Diesel, vinter og sommerdekk er 1 år gamle, kmstand 26000, navigasjon, auto klimakontroll, rykkesensor, regnsensor, delskinn for å nevne noe. Håper på svar Se på finn.no og finn ut av hva tilsvarende biler ligger på. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Se på finn.no og finn ut av hva tilsvarende biler ligger på. Bare ha i tankene at prisene på Finn er selgers prisantydning. Det er fornuftig å anta at mange pruter og får bilene billigere. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er bilen registrert første gang i 2003 ? Da er bilen i så fall omtrent 5 år gammel og har hatt omtrent 50 % verditap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå