-snoop- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har en M 735 (1,7GHz Dothan)cpu som jeg bruker på et MSI FA4 speedster hovedkort. På kortet kan man velge med en jumper om man skal ha 1.5V eller 1.8V VCCA. Jeg har slitet med å finne hva som er riktig for min prosessor. Til nå har jeg brukt 1.8V fordi det er det som var satt når jeg tok hovedkortet ut av esken. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har en M 735 (1,7GHz Dothan)cpu som jeg bruker på et MSI FA4 speedster hovedkort. På kortet kan man velge med en jumper om man skal ha 1.5V eller 1.8V VCCA. Jeg har slitet med å finne hva som er riktig for min prosessor. Til nå har jeg brukt 1.8V fordi det er det som var satt når jeg tok hovedkortet ut av esken. 1,8V er riktig for Pentium M 7x5-serien (100MHz FSB) og 1,5V er riktig for 7x0-serien (133MHz FSB). Ved overklokking burde den stå på 1,8V uavhengig av type da dette hjelper på maks FSB. Lenke til kommentar
-snoop- Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takk. Jeg hadde en mistanke om at det var slik, men det stod ikke noe om det i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå