relsafus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ikke noe spesielt fengende motiv muligens, men jeg likte dette godt. Det beskriver flora og landskapet på denne fantastiske øya nettopp slik jeg vil huske den. Vill, vakker og ren. Ka du syns ? /L Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ikke noe spesielt fengende motiv muligens, men jeg likte dette godt. Det beskriver flora og landskapet på denne fantastiske øya nettopp slik jeg vil huske den. Vill, vakker og ren. Ka du syns ? /L knall fint bilde jeg har vært på madeira men fint bilde Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fin stemning, og fine farger i bildet, det skal du ha. Men selv ville jeg prøvd å ta to skritt frem, og slipp terassen, den tar litt mye fokus. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ......og slipp terrassen, den tar litt mye fokus. Den var jeg helt enig i...ellers flotte farger og fin stemning. Madeira er herlig. (Hvis det hadde vært noe blomstrearrangement, krukker el.l. på terrassen, hadde det vært mer OK å spandere den plassen ) RandiA Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg tok dette med terrassen med vilje for å vise proposjoner, men jeg legger inn et til der kona er med. Litt annen vinkel og mere utbrendt himmel (været forandret seg utrolig fort og tåka kom sigende). Fremdeles for mye terrasse ? /Lasse Endret 10. april 2008 av relsafus Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Synes liksom det fortsatt blir litt mye terasse.. Øynene trekkes med en gang mot alle stengene, og skyggen til gjerdet. Hadde sikkert vært perfekt som reklame for stedet, men for min del er det området bak som er interessant Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det viser øyas særpreg, og er veldig godt som huskelapp for ferieminner. Jeg liker de disige fjellene i bakgrunnen, og det er tydelig frodig og fullt av liv. Jeg blir i godt humør og gleder meg allerede til neste Madeira-tur. Det er ikke så sterkt som bilde på egenhånd. Mulig du kunne gjort noen grep med veranda og rekkverk for å få mer interessante linjer og unngått den litt kjedelige flisplattingen, uten at jeg har veldig gode idéer på hvordan du skulle gjort det. Er det fra nordsiden med utsikt østover forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå