Golden_eagle Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei, jeg irriterer meg veldig over at omtrent halvparten av alle jentene jeg kjenner har ODSØ på MSN nicket sitt. Hva er det? Beklager hvis denne tråden ikke burde blitt lagt her, eller at dette er en unødvendig ting å lure på. Ja, jeg har googla det. Endret 10. april 2008 av Golden_eagle Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Forklar litt mer, "ODSØ på nicket sitt". Hva mener du med det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva med... å spørre dem? >.> Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det å spørre dem funker ikke til noe bedre enn å få vite at da har jeg noe å stikke nesa mi i. Å spørre dem er jo så klart det første jeg gjør. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Forklar litt mer, "ODSØ på nicket sitt". Hva mener du med det? At det står "ODSØ" i nicket, vil jeg tro vi trygt kan anta, og det er jo i grunn alt trådstarter vet og alt de som vet hva "ODSØ" vil trenge å vite. Endret 10. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Forklar litt mer, "ODSØ på nicket sitt". Hva mener du med det? At det står "ODSØ" i nicket, vil jeg tro vi trygt kan anta, og det er jo i grunn alt trådstarter vet og alt de som vet hva "ODSØ" vil trenge å vite. Helt riktig Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Høres ut som noe internt dette her. Er ikke store sjangsen for at du finner riktig svar her, isåfall. Hvis de sier at du ikke skal stikke nesa di i det så er det vel en grunn til det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 eneste google kommer opp er denne tråden :/ Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvis du spør så får du vite at det har ikke du noe med å gjøre? Haha, populær du Nei men det er vel sikkert en "hemmelig" fjortissklubb de har danna Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Onanerende Drittungers Selektive Øko-klubb. FUNNIES IN THE MORNING! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 07.01.08, maya_elira2 er indtrådt i alliancen ODSØ. 07.01.08, Lost soilder er indtrådt i alliancen ODSØ Eneste google sier er en klan i travian? Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 07.01.08, maya_elira2 er indtrådt i alliancen ODSØ. 07.01.08, Lost soilder er indtrådt i alliancen ODSØ Eneste google sier er en klan i travian? Garantrert ikke det, disse her folka har ikke nok hue til å kunne spille travian. Sikkert bare en teit fjortissklubb. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Trenger man så mye i huet for å spille Travian da..? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hømm denne tråden nekter og merke seg som lest , plagsomt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hømm denne tråden nekter og merke seg som lest , plagsomt Hm.. samma problem hos meg. Ikke direkte plagsomt, men litt slitsomt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hømm denne tråden nekter og merke seg som lest , plagsomt Hm.. samma problem hos meg. Ikke direkte plagsomt, men litt slitsomt. Det er sånn med flere tråder hos meg. Ganske irriterende av og til^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 AAAAAAARRGGGH!!!! WHY WON'T YOU JUST DIIIE YOU PIECE OF SHIT?!?! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 AAAAAAARRGGGH!!!! WHY WON'T YOU JUST DIIIE YOU PIECE OF SHIT?!?! Uhm...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå