covah Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Klassikeren "The day the earth stood still" skal nå spilles inn på nytt med Keanu Reeves i hovedrollen. Dette høres fryktelig ut. Les review av scriptet her. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Håpet at han skulle spille Gort, men leser på Wikipedia at det er rollen som Klaatu han er tiltenkt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Keanu "The man with one face" Reeves hadde kanskje passet som en robot ja Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Gort har da betraktelig mer uttrykksfull mimikk og kroppsspråk enn KR i de fleste rollene KR har spilt i. Når det er sagt er det da ikke sant at Keanu kun har ett ansiktsuttrykk, jeg har da vitterlig sett to (måpende, og 'det andre'). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Keanu har fått et forferdelig rykte etter en del dårlige roller*, men jeg tror det var Ebert som kalte ham "the sometimes good, sometimes bad actor", noe jeg føler stemmer mye bedre. *typo Endret 12. april 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg ler hver gang jeg kommer over en Keanu-film på TV. Men ender ofte opp med å se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå