Gå til innhold

Hvor finner jeg frakker fra film/tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har googlet litt ja, men siden jeg ikke er så vant med å kjøpe på nettet så syntes jeg sidene så litt "ikke troverdige ut".

Tenkte kanskje noen viste om noen sider som de har erfaringer med som de kan anbefale, å vist jeg bare skal google hver gang jeg lurer på noe, hva er vitsen med forumet da?

Lenke til kommentar
Har googlet litt ja, men siden jeg ikke er så vant med å kjøpe på nettet så syntes jeg sidene så litt "ikke troverdige ut".

Tenkte kanskje noen viste om noen sider som de har erfaringer med som de kan anbefale, å vist jeg bare skal google hver gang jeg lurer på noe, hva er vitsen med forumet da?

 

Du kan jo skrive dette i førsteposten da.... at du har googlet, og at du ikke har funnet noen seriøse sider.

Lenke til kommentar
Har googlet litt ja, men siden jeg ikke er så vant med å kjøpe på nettet så syntes jeg sidene så litt "ikke troverdige ut".

Tenkte kanskje noen viste om noen sider som de har erfaringer med som de kan anbefale, å vist jeg bare skal google hver gang jeg lurer på noe, hva er vitsen med forumet da?

 

Du kan jo skrive dette i førsteposten da.... at du har googlet, og at du ikke har funnet noen seriøse sider.

Ja det kunne jeg.

Lenke til kommentar

Skal du ha en frakk du har sett på film/tv så må du punge ut. Du kan kjøpe replika men de ser for det meste trashy ut. De som ser best ut på film er gjerne fra de store motehusene. Uansett så trenger du frakk i gode materialer for at den skal se bra ut. Ingenting er mer patetisk enn en dårlig laget frakk.

 

Det lureste du gjør hvis du har et lite budsjett er å sjekke bruktsjapper og butikker du aldri ellers ville gått innom. Graver du lenge nok i dritten finner du gjerne gull.

 

Ha heller ikke som mål å finne noe som er helt likt. Finn heller noe som gir assosiasjoner til kule filmer eller tøffe figurer. Det funker vanligvis mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...