Gå til innhold

Noen som har muligheter for å sette opp ett treningsprogram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 15 år og har en høyde på ca 175 cm, og veier 60 kilo. Jeg er ganske så tynn, og har ikke noe spesielt mye fett på kroppen. Tror det skyldes pga mitt (dårlige?) kosthold.
Syntes ikke du har noe direkte usunt kosthold, men jeg ville anbefalt å prøve å spise mer

Hadde vært evig takknemlig om noen kunne ha hjulpet meg litt med ett treningsprogram. Kunne tenkt meg å øke litt i vekt til sommeren :)
Er like gammel som deg, og kunne godt tenkt meg det samme, derfor prøver jeg å få litt knowledge når det gjelder kosthold. Har gitt litt resultater, er noen få kilo tyngre nå. :)

Når det gjelder treningsprogram, så ville jeg anbefalt å finne et studio som faktigst har såpass lav aldersgrense som 15 år. Har det i hvertfall her, men kan hende det er litt uvanlig...

Ville anbefalt at starten på styrketreninga skjer ved et studio, der du får litt hjelp, bruker aparater og den slags...

Lenke til kommentar
Jeg er 15 år og har en høyde på ca 175 cm, og veier 60 kilo. Jeg er ganske så tynn, og har ikke noe spesielt mye fett på kroppen. Tror det skyldes pga mitt (dårlige?) kosthold.
Syntes ikke du har noe direkte usunt kosthold, men jeg ville anbefalt å prøve å spise mer

Hadde vært evig takknemlig om noen kunne ha hjulpet meg litt med ett treningsprogram. Kunne tenkt meg å øke litt i vekt til sommeren :)
Er like gammel som deg, og kunne godt tenkt meg det samme, derfor prøver jeg å få litt knowledge når det gjelder kosthold. Har gitt litt resultater, er noen få kilo tyngre nå. :)

Når det gjelder treningsprogram, så ville jeg anbefalt å finne et studio som faktigst har såpass lav aldersgrense som 15 år. Har det i hvertfall her, men kan hende det er litt uvanlig...

Ville anbefalt at starten på styrketreninga skjer ved et studio, der du får litt hjelp, bruker aparater og den slags...

Hehe, tror nok at jeg må spise litt mere ja. Har prøvd å lete etter studio, men det er 16års grense på de fleste her. Vet ikke om studio er tingen for meg helt enda, har litt lyst å starte litt selv trening først :)

Lenke til kommentar
For det første: Du spiser kanskje 1500-1800 kcalorier om dagen. Det er alt for lite hvis du vil bli større.

For det andre: Tror dessverre ikke du vil få til noe særlig med et par manualer. Men for all del, "prove me wrong".

Huffda, får vell begynne å spise myye mer da. Siden man trenger så mye utstyr får jeg vell vente til treningstudio :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...