danfuruvarp Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei jeg hadde ut setet mitt her i stadm dro da seff ut kontaktene, men det skal gå greit så lenge en IKKE starter bilen mens kontakta er ute, men dette klarte jeg, og nå lyser Airbag Lampa for meg her... må jeg ha bilen inn på verksted, eller kan jeg skru fra batteriet i en viss tid for å fjerne denne lampa? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Denne er jeg litt usikker på. Det er vel lagd sånn at du må inn med data og kødde litt.. Jeg ville prøvd og koble av battriet i 15 min elleroe sånt, men jeg tror ikke det funker. (På enkelte eldre biler skal du koble av batteriet, sette på tenning og så sette på batteriet igjen med tenning på. Tror ikke jeg ville gjort det "stuntet" på en så ny bil) Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 æsj, da år jeg kjøre på verkstedet i morra, er bare å slette en feilkode hvet jeg, noen som hvet om dette tar lang tid på et verksted vis jeg skulle tenkes å droppe inn en halvtime før de stenger fredag kveld?? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nei det bør gå meget fort... Ring og avtal at du dropper innom sånn i farta så bør det gå smertefritt! Trenger ikke dra på merkeverksted. De fleste bilverksteder har for tiden et diagnose apparat som funker på den bilen der.. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 ja, får gjøre det, det er bare det at det ikke er så mange andre fritt stående verksteder her i halden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå