-sparks- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg driver med feilsøking på maskinen min. kan jeg kjøpe en CPU og montere den i maskinen min, også levere den tilbake og få tilbake pengene mine hvis feilen viser seg å ikke ligge i CPU? Jeg er litt grønn på forbrukerettigheter.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du har 14 dagers full returrett på postordrekjøp. Så du kan gjøre det om du bestiller på postordre, men ikkje om du kjøper over disk i butikk. Så er det en annen diskusjon om det er riktig å gjøre slikt..... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takk for svaret. Er enig i at det er litt moralsk dårlig, men det er bittert å betale ett og ett halvt tusen for noe jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Korfor 1500? Kjøp den billigste prosessoren du kan til hovedkortet ditt, det er jo bare til å teste med. Celeron til Intel eller Sempron til AMD koster jo bare litt over 200kr for de billigste. Du behøver ikkje maken prosessor som den du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå