Gå til innhold

Problemer med Driver, strøm eller vifte?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp et virus på pcen som ble fjernet etter at jeg formaterte.

Nå tror jeg at det er noen problemer med Driver (Har to stk, Nvidia nettverksdriver og ATI Radeon X1600 Series, Radeon X1600 Series secondary), eller så er det vifte ellernoe?

Pcen min kan bli ganske varm, og lager anstrengte bråkete lyder som høres ganske alvorlig ut. Mest på spill!

Så kan den slå seg av og på litt som den vil og Musa vil ikke alltid reagere....

Av og til blir alt sammen kjempe kjapt når jeg spiller, men det går åver etterhvert. Men er det noe jeg burde gjøre noe med?

Vet ikke hva slags info som trengs ang denne pcen, men:

Acer aspire, E360, windows xp, verson 2002,

Acer Incorporated, AMD Athlon 64x2 Dual, Core processor 4200+, 2.21 GHz 2,00 GB RAM...

Håper noen kan hjelpe meg :hmm: Marianne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det kan være mye støv i PC-en?

Lett og sjekke dette ved og åpne kabinett døra (Veit ikke om man bryter noe garanti da, siden det er en ferdig pc såvidt jeg skjønte?)

Hvis man har mye støv i PC-en kan få de symptomene du beskriver der, og da kan gjerne PC-en oppføre seg rart til tider.. Og under spilling blir komponentene varmere.. Så jeg ville sett om det var noe støv først.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Aner ikke som er galt.

sånn er det i min stasjonære pc (slim). Bråker som pokkern nor jeg starter opp spill og det blir borte igjen en stund..(DIGER VIFTE I PCEN)...

Etter du har kjørt recovery, har du noen ubrukelige programmer som kjører i bakrunnen i windowsen?

det kan være problemet! de sløser prosesser.

Endret av -SWAT 4-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...