iver89 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er noe feil med smileysene på forumet av og til. Noen ganger står det bare :IoI: (I-ene er L) og andre ganger vises det som . Dette gjelder selvfølgeligvis alle de andre smileysene også. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Slik? 8) :-? :smile: :oops: :o :o 8) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er muligens fordi at de deaktiverer smileys Alle de urbane brukerne gjør det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. Hvem? Jeg eller trådstarter? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 quote]ueland85 skrev: sosohal skrev: Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke.[ akkurat ja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. Hvem? Jeg eller trådstarter? Iver-duden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 sosohal skrev: Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke.[ akkurat ja Og vitsen med den var? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 quote]ueland85 skrev: sosohal skrev: Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke.[ akkurat ja Og vitsen med den var? Min, eller den andre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 er på tide at visse folk her slutter med å spamme forumet og tråder, der noen prøver å svare seriøst mens det plutselig kommer inn et helt "off topic" svar til en som prøver å få hjelp her. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 er på tide at visse folk her slutter med å spamme forumet og tråder, der noen prøver å svare seriøst mens det plutselig kommer inn et helt "off topic" svar til en som prøver å få hjelp her. Ja, da får jeg beklage, men det var allerede svart på spørsmålet, dette er off-topc (dårlig unnskyldning, men likevel), og det var jo litt artig at IVer trodde det da... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke. Sosohal: Du klager på min spamming? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Så ikke den den muligheten for å hake på "Deaktiver Smil i dette innlegget". TEST :smile: :o :-? 8) :x :oops: :wink: EDIT: Okey Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Du er oppegående ser jeg. og vitsen med den var? Aner ikke. Sosohal: Du klager på min spamming? Ja. Hva quotet du meg for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå