Tommelom Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har nettopp kjøpt meg Wacom Bamboo One. Slik den er satt opp nå er tegneflaten helt lik skjermen min. Jeg kan altså ikke dra pekeren bortover løfte og flytte pennen tilbake et hakk og fortsette å flytte pekeren. Den hopper tilbake dit jeg setter ned pennen. Er det "Absolutt mode" det heter? Jeg vil ha det slik som med mus: Flytte pennen uten at pekeren hopper etter. Finner ingen innstillinger for dette. Jeg har Vista Home Premium med nyeste driver. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg kan altså ikke dra pekeren bortover løfte og flytte pennen tilbake et hakk og fortsette å flytte pekeren. Er ikke det mye av poenget med et tegnebrett da? At brettet overflate tilsvarer skjermen Men det er sikkert mulig å endre det. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Kan være kjekt med begge deler til sin tid. Endret 10. april 2008 av Tommelom Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Fant ut av det. Det var skifting mellom "Pen mode" og "Mouse mode" som var tingen. Endret 11. april 2008 av Tommelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå