oslo121 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 dette er band jeg digger: rock/hard rock/metal STONE SOUR, SLIPKNOT, IN FLAMES,, SHADOWS FALL, SYSTEM OF A DOWN, DISTURBED, Rammstein, Trivium, Alexisonfire, Ill Nino, All That Remains, Killswitch Engage akkurat nå er det mest stone sour, slipknot, in flames, disturbed, Ill Nino og killswitch det går i vil ha anbefallinger i den gata der gjerne album og låter også Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg kan varmt anbefale deg Scar Symmetry, svensk hybridband i samme bås som In Flames og Soilwork. Hvis du kan like litt hardere ting enn det på listen din kan du prøve deg på Arch Enemy. Blood Stain Child kan minne om et par band (eldre album om COB, nyere om In Flames), og noen sanger er ganske freske, men personlig liker jeg dem ikke så godt. Sjekk ut Freedom, den er ganske bra. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 du kommer sikkert til og like lamb of god og deicide Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du kan få hardrock- og metalanbefalinger i sjangertråden. Det er det som er hensikten med sjangertrådene, at vi skal samle alle generelle anbefalinger og diskusjon i dem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=840010 Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg