Boralis Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei jeg har et Asus P4GE-V hovedkort som jeg innstalerte ny bios på, da dette var gjort begynte merkelige ting å skje bla kunne jeg bare starte maskinen med prosessorn på 100 mhz istedenfor 133, windows ble veldig ustabil og den ene hardisken som er delt i 4 der forsvant alt som var på to av dem. Tilslutt nektet maskinen å starte opp i det hele tatt så jeg måtte innstalere windows på nytt da dette var gjort måtte jeg formatere de 2 delene av harddisken for å kunne bruke dem med det resultatet att alt som var på dem gikk tapt, da dette var gjort fungerte maskinen helt 100% igjen. Er det noen som har en forklaring på dette eller? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Har nå prøvd maskinen litt og det viser seg at den starter kun med alle innstillingene i bios på std, prøver jeg å forandre noe uansett hva det er nekter maskinen å boote, har også prøvd å gå tilbake til den "gamle" biosen men det nytter ikke, er hovedkortet kaputt eller, noen som har forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå