Gå til innhold

32" LCD tv til bruk av PS3.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg HDtv, og trenger all den hjelp jeg kan få.

Den skal være 32", koster mellom 4000-5000 uten frakt, og skal brukes til Rikstv, og spill og film på Playstation 3. Jeg sitter ca. 2,5 meter ifra. Jeg håper også på å finne en tv med god lyd.

Noen som anbefaler noen?

Her er noen jeg har kikket på:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg HDtv, og trenger all den hjelp jeg kan få.

Den skal være 32", koster mellom 4000-5000 uten frakt, og skal brukes til Rikstv, og spill og film på Playstation 3. Jeg sitter ca. 2,5 meter ifra. Jeg håper også på å finne en tv med god lyd.

Noen som anbefaler noen?

Her er noen jeg har kikket på:

Tatung 32MCAK er et godt valg!

Lenke til kommentar

Jeg har den forrige Tatung-modellen, og den er virkelig topp valuta for pengene. PS3 via HDMI går så det griner. MCAK som foreslås er vel samme greia med litt ekstra, bl.a. en HDMI-kontakt til. Fantastisk lyd er det ikke, men det kan du ikke forvente av TV-er i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
Jeg har den forrige Tatung-modellen, og den er virkelig topp valuta for pengene. PS3 via HDMI går så det griner. MCAK som foreslås er vel samme greia med litt ekstra, bl.a. en HDMI-kontakt til. Fantastisk lyd er det ikke, men det kan du ikke forvente av TV-er i denne prisklassen.

akkuratt!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kikker etter en TV i samme prisklasse, og har sett litt på den Tatungen (regner med det er denne) Jeg skal bruke den til Xbox 360-spilling, og ikke PS3. Denne støtter 60Hz? Har virkelig ikke peiling på dette, men vil bare være sikker. :p Er ikke alle spill til X360 som funker med 50Hz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...