anarkisten Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tar gjerne i mot tips til bra tilbydere av web space til hjemmesider. De norske start.no og home.no er jo brukbare hvis en ikke liker reklame og ikke behøver så mye plass. Hva med noen som gir litt mer plass. Sliter litt når jeg skal legge opp bildearkiv f.eks. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tiscali tilbyr gratis internett inkludert 20 mb hjemmesideplass. Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Skulle gjerne hatt litt mer enn 20. F.eks 50 MB og over.. da begynner det å hjelpe. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Skulle gjerne hatt litt mer enn 20. F.eks 50 MB og over.. da begynner det å hjelpe. Jeg oxo! Lurer på dette jeg og Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er også ute etter webhosting som gjerne aksepterer ASP/PHP/JSP....kanskje noe vanskelig å finne en gratis hosting uten reklame Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 leiter ooxo etter en som størtter ASP/PHP/JSP Lenke til kommentar
swanky Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Sjekk ut dette stedet, de kan nok gi tips om det dere spør om: http://freewebspace.net/forums/ swanky Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Sett opp en egen server... Kan da ikke værra noe værre enn det :smile: Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan jo få webhotell med 1000 BM lagringsplass, støtte for php, mysql og det meste. I tillegg eit gratis .com-domene for 39,- i månaden. Kontakt meg på privaten dersom du er interessert i meir info Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sett opp en egen server... Kan da ikke værra noe værre enn det Joda..helt til jeg hoppet over til UiO sin NGT avtale som ikke lar meg få tilgang på min egen server uten fra UiO sitt nett Men fant en gratis for ASP: http://www.brinkster.com Fortsatt keen på en gratis sted for JSP dog.... ./C Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 sette opp egen server. er ikke det ca det vanskeligeste som finns. og du blir eldig utsatt for hækere og sånt noen som vet flere gratis servere med asp støtte og front page exs Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 egen server, ellers er jo home.no et godt alternativ, enkel ftp og rask ftp (når den virker) 25 mb lagring, (lag to brukere og link ; 50 mb ) ingen reklame... ellers er det angelfire og geocities, men de har jo reklame.. tiscali er greit nok men da må du jo ha internett der, online.no er drit, broadpark.no er ok men home.no er vel best for dem som ikke har leverandør eller inkludert hjemmeside med sitt abbonement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå