Dobain Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei! I år er jeg ferdig med sparing på BSU og lurer derfor på om jeg har mulighet til å bruke de i år til å sette inn på boliglån, eller må jeg vente til neste år for å få de 3000 kronene skrevet av på skatten? fant ut av det. Får ikke skattefradrag fra og med det året du bruker det. Endret 10. april 2008 av Dobain Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dersom du har satt inn de siste kronene i år, må du vente til 2009 for å få skattelettet neste år. Er i samme situasjon selv, og skal bli godt å bli ferdig med denne Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ja, skal sette de inn på flexilånet. Men tror jeg også må finne frem kalkulatoren og se om skattefradraget veier opp for rentene jeg slipper å betale, hvis jeg sparer mer på å redusere lånet så er jo det likeså greit. Det gjorde jeg altså ikke, så da drøyer jeg ut dette året også. Endret 10. april 2008 av Dobain Lenke til kommentar
PENGERiLOMMA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Her er en fin artikkel om når du kan bruke BSU pengene dine http://www.dinside.no/php/art.php?id=33353 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå