Gjest Gutt13 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei dere. Når jeg kjenner på brystvortene mine får jeg vondt, ikke sånn utrolige smerter men sånn at jeg kjenner ganske godt at jeg tar meg selv på dem. Dessuten er det en slags klump inni dem begge. Hva er dette? Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei dere.Når jeg kjenner på brystvortene mine får jeg vondt, ikke sånn utrolige smerter men sånn at jeg kjenner ganske godt at jeg tar meg selv på dem. Dessuten er det en slags klump inni dem begge. Hva er dette? Dette er helt normalt!! Dette skulle du lært om i begynnelsen av 7. klasse. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er slike fett-kjertler eller noe. Det er ikke farlig, men visst det er vondt så kan du få dem fjernet av en lege. Det er normalt å få disse i puberteten.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 De kan bli relativt hovne og ømme. Dette er noe de fleste gutter får i starten av puberteten. Det går bort etterhvert, så det er ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Helt normalt fikk jeg høre da jeg var hos lege med det for 4-5 år siden. Ingenting å være redd for Lenke til kommentar
lilko Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde det. Mine forsvant av seg selv, etter ca 7 mnd. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde også det på den tiden der. tror ikke du har noe å bekymre deg for, men er du usikker kan du vel stikke innom helsesøsterdama på skolen din. hun har vel fått det spørsmålet en del ganger tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Gutt-13 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så det er bare pubertet? Hva kommer etter brystvortende da? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Du får nok pupper dessverre. Edit: Neida, for å redde meg selv fra dumme folk Endret 19. april 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er nok starten på gyno. Enten vil du bare ha puffy nippels eller så vil det se ut som at du har små antydninger til pupper. Er ganske normalt i tenåringsalderen. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva som kommer så er vanskelig å si. Dette er individuelt for alle. Vent og se Fortsatt er alt normalt i alle fall hehe Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har det selv nå, men bare på ene siden. Har vært til legen, men ikke fått noe diagnose enda. Venter på blodprøvene. Men jeg har selv gitt meg den diagnosen, og tror jeg har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå