KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Topic. Og NEI! Ikke kom med innlegg der det står "denne tråden". Verste jeg vet er når folk poster 2 poster etter hverandre (eller fler). Den brukeren burde vært bannet i 1 uke for hvert innlegg. (Ja, jeg har gjort det 1 eller 2 ganger men ALDRI mer). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det eneste jeg gidder å nevne nå, er unødvendige, nye fille-threader (som irriterer meg grenseløst for tiden). Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 *hint* *hint* eller? Hva med fondus og sosohal's 1337 chattetrpd da? Skulle ikke den komme? Ikke så nødvendig den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 *hint* *hint* eller? Hva med fondus og sosohal's 1337 chattetrpd da? Skulle ikke den komme? Ikke så nødvendig den. Det er ingen fillethread, for den kommer til å vokse seg stor samt at folk slipper chatteringen vår i andre threader. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 *hint* *hint* eller? Hva med fondus og sosohal's 1337 chattetrpd da? Skulle ikke den komme? Ikke så nødvendig den. Det er ingen fillethread, for den kommer til å vokse seg stor samt at folk slipper chatteringen vår i andre threader. Dere kunne jo også tatt en /msg @ IRC eller tatt en prat på msn.. Bare et tips. Men er jo koselig å lese chatten deres når jeg kjeder meg her jeg sitter. Skal ikke klage. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 *hint* *hint* eller? Hva med fondus og sosohal's 1337 chattetrpd da? Skulle ikke den komme? Ikke så nødvendig den. Det er ingen fillethread, for den kommer til å vokse seg stor samt at folk slipper chatteringen vår i andre threader. Dere kunne jo også tatt en /msg @ IRC eller tatt en prat på msn.. Bare et tips. Men er jo koselig å lese chatten deres når jeg kjeder meg her jeg sitter. Skal ikke klage. Chat på forume er helt annerledes. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Hva har du i mot den? Den er jo 1337 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Hva har du i mot den? Den er jo 1337 Det er jo rendyrka spam!!! Håper en av moderatorene stengern snart, dere rekker aldri å telle til tusen! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Hva har du i mot den? Den er jo 1337 Det er jo rendyrka spam!!! Håper en av moderatorene stengern snart, dere rekker aldri å telle til tusen! Det sa du om 20 også men, vi klarte det Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Vil ikke si meg enig der etter at jeg og sindres faktisk begynte å gjøre noe ut av den i går kveld. Spam er etter min mening folk som poster 2 poster etter hverandre i stedet for å redigere den forrige, noe jeg så masse av i går, trenger jeg nevne babethreaden? og folk som skriver inlegg uten noen som helst fornuft. Det er vel min definisjon på spam. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Vil ikke si meg enig der etter at jeg og sindres faktisk begynte å gjøre noe ut av den i går kveld. Spam er etter min mening folk som poster 2 poster etter hverandre i stedet for å redigere den forrige, noe jeg så masse av i går, trenger jeg nevne babethreaden? og folk som skriver inlegg uten noen som helst fornuft. Det er vel min definisjon på spam. Ikke meg vel? (Håper not). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ikke meg vel? (Håper not). hum...? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Og NEI! Ikke kom med innlegg der det står "denne tråden". Ville ikke falle meg inn, men min definisjon er en post eller tråd hvor det ikke er noen mening med det i hele tatt. Ta f.eks. telletråden det er spam og hvis den får være i fred så vil jeg ha tilbake ordlek (har jo et håp). En annen form for spam er vel definert over her, men noen er så redde for meldingene sine att de ikke vil slette den ene ekstra meldingen de har sendt, eller de har glemt signaturen sin og må poste den samme meldingen om igjen med signatur. Den tredje formen for spam er reklame for andre forum eller pyramidespill (<- dette er den værste formen for spam). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, jeg er djevelen selv Spam = Telletråden!!! Hva har du i mot den? Den er jo 1337 Det er jo rendyrka spam!!! Håper en av moderatorene stengern snart, dere rekker aldri å telle til tusen! Det sa du om 20 også men, vi klarte det Det sa jeg ikke, det var fake som skrev det denne posten blir stengt før den når 20. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det sa du om 20 også men, vi klarte det Da er denne tråden stengt hvertfall, trur den ble stengt før 1000 ja:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå