Gå til innhold

Nytt high-end gpu


Rice

Anbefalte innlegg

Heisann, har lyst på nytt skjermkort med en del krefter i.

Jeg blir så forvirret med alle de forskjellige versjonene av de beste kortene og vet ikke helt va som er best... Vil kunne spille alle de nyeste spillene på høyesre kvalitet og se HD filmer klinkende klart..

 

Eller, kosrt sakt.. jeg vil ha det beste skjermkorte på markede i Norge, hvilket er det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det skulle vel bli 9800gx2 med 1gig ram ca 4000-4500 spenn....ang å spille de nyeste spillene på høyest mulig setting, må du ha vista. det kommer og litt an på hvilken cpu du har. kan bli litt flaskehalser her og der....tror allikavel at med vista med directX10 så klarer heller ikke dette kortet ultra high settings i crysis. mulig du må kjøre sli eller 3xsli

Lenke til kommentar
Det krafigste kortet til dags dato er vel 9800 GX2.

 

 

Stemme det..

 

Snakke me om Crysis her, så greie det det på High settings, men ska du ha det beste av det beste, så må du gå for 2 * 9800GX2 eller 3 Sli 9800GTX...

For å greia å spilla detta spillet uten lagg på finfin kvalitet, så BØR du ha ein core 2 duo Quad på kansje 3.6 Ghz og oppover, samt resten av komponentene må stå i stil seff..

 

me andre ord, detta spillet e vannvittig krevende...

Lenke til kommentar
Ifølge tester og benchmarks skulle 3x9800 gtx fungere bedre enn 2x9800 GX2.

Kommer kanskje ann på om spillet støtter SLI og evt. 2 GPUer på ett kort, men men, alle de nyeste spillene støtter SLI så.

 

Kom med link til tester, før du sier hva som er best. Jeg har nemlig sett at gtx i tri sli er best i noen spill, og at gx2 i sli er best.

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3275&p=5

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...