khmoe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hei, ser dere ikke har nyheter om at twinmos skal legge ned 15.april Fikk mail på jobben idag at de legger ned virksomheten. Burde være en god nyhet at den ...... er borte Endret 10. april 2008 av khmoe Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ingen dum ide det:) Gjorde det ikke så bra så Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvorfor skulle det være en bra ting..? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Neeeei! Twinmos hadde massevis av gode produkter i billig-segmentet *sukk* Det blir kjipt å se dem forsvinne. R.I.P. Twinmos. -Stigma Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Neeeei! Twinmos hadde massevis av gode produkter i billig-segmentet *sukk* Det blir kjipt å se dem forsvinne. R.I.P. Twinmos. -Stigma Alt jeg har hatt av minnekort og ram brikker har det vært problemer med derfor men de hjalp vel til å få prisene ned, og det var jo bra. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Får ta meg rollen som den mistenksomme her; finnes det noen pålitelig kildehenvisning om at "Twinmos legger ned 15. april" bortsett fra den eposten trådstarter refererer til? Ser på websiden deres at de bl.a. skal delta på COMPUTEX messen i Taiwan 3-7 juni. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Færre produsenter er jo utelukkende en dårlig ting, særlig i billigsegmentet. Men må nesten ta dette med en solid trillebår med salt før jeg får en pålitelig kildehenvisning.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Får ta meg rollen som den mistenksomme her; finnes det noen pålitelig kildehenvisning om at "Twinmos legger ned 15. april" bortsett fra den eposten trådstarter refererer til? Ser på websiden deres at de bl.a. skal delta på COMPUTEX messen i Taiwan 3-7 juni. ja, var det da:) kanskje han leste mailen litt seg:) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er godt mulig at det er sant, men å ta en 'mail man har fått på jobb' for god fisk er jo litt tynt da... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) ja stoler da mer på hjemmesida:) Endret 10. april 2008 av Rulator Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Hvis du har en kilde på dette, gjerne en pressemelding ol. så snapper vi det fortere opp om du sender det til [email protected] :-) Jeg skal tipse dette videre, men som sagt, om du har kilden så tar vi det gjerne i mot! Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Hei! Hvis du har en kilde på dette, gjerne en pressemelding ol. så snapper vi det fortere opp om du sender det til [email protected] :-) Jeg skal tipse dette videre, men som sagt, om du har kilden så tar vi det gjerne i mot! Ser ut som dere fant det selv Jeg var rask på den nyheten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå