Gå til innhold

Time Crisis 4 - snart ute i Norge -

-iL-

Anbefalte innlegg

Ser at tothegame.com lister denne opp som 23/4 release, noe som ikke er lenge til!

Andre som gleder seg?

Dette er vel en tittel som sikkert lønner seg og importere?

Ser at spaceworld (gud forby) selger denne for 799,-. Absoluttspill.no lister den ikke.

Amentio er billigst ser det ut til med 684,-

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min time crisis 4 med guncon3 fra vgp for ca 1 mnd siden =)

ble mektig imponert når jeg så at jeg kunne spille i en modus hvor man går med en stick på skyteren samtidig som man skyter på skjermen i god gammel timecrisis stil.

Helt ok spill, men mest fordi det er gøy å holde i pistolen, ikke super grafikk eller noe. er kjipt at siktet på skjermen henger et halvt sekund etter der du faktisk sikter, tar bort litt at realismeopplevelsen.

også jævelig irriterende at guncon 3 har sånn stygg oransjfarge på hele seg.

Lenke til kommentar
får du bare en pistol med spillet? må du kjøpe en til separat (evt. hvor?) mtp. co-op? eller er det ikke co op?

pakken jeg kjøpte bestod av spillet og en guncon 3, kommer sikkert til å få kjøpt de separat noen steder også.

to stykker kan spille coop, enten med 2 guncon3, 2 vanlige sixaxis eller en av hver

Lenke til kommentar
får du bare en pistol med spillet? må du kjøpe en til separat (evt. hvor?) mtp. co-op? eller er det ikke co op?

pakken jeg kjøpte bestod av spillet og en guncon 3, kommer sikkert til å få kjøpt de separat noen steder også.

to stykker kan spille coop, enten med 2 guncon3, 2 vanlige sixaxis eller en av hver

ok, er greit nok.. blir nok kjøp da, håper å få en guncon3 til da! takk for svar :)

Lenke til kommentar
Helt ok spill, men mest fordi det er gøy å holde i pistolen, ikke super grafikk eller noe. er kjipt at siktet på skjermen henger et halvt sekund etter der du faktisk sikter, tar bort litt at realismeopplevelsen.

Noen andre som kan verifisere dette? Hvis dette er sant blir det ikke kjøp på meg.

Til deg som kjøpte på VGP, hvis jeg bestiller nå, så kommer det på

Sub-Total: $89.99CDN

Tax (0%): $0.00CDN

Worldwide NO : 0.5 lb(s): $37.49CDN

Total: $127.48CDN

Ikke akkurat billig, men er jo frakten som drar det opp.

Får det jo omtrent like billig i Norge?

Lenke til kommentar

Noen andre som kan verifisere dette? Hvis dette er sant blir det ikke kjøp på meg.

Til deg som kjøpte på VGP, hvis jeg bestiller nå, så kommer det på

Sub-Total: $89.99CDN

Tax (0%): $0.00CDN

Worldwide NO : 0.5 lb(s): $37.49CDN

Total: $127.48CDN

Ikke akkurat billig, men er jo frakten som drar det opp.

Får det jo omtrent like billig i Norge?

vet ikke om det henger et halvt sekund, men ja, er $130CDN det kommer til å koste, så jeg skal bare å kjøpe det på spaceworld eller lignende hjemme :) så slipper jeg å vente og sånt! er jo bare en uke til det er her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...