osiris3108 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kjøpte en Blackberry 8320, alt fungerer utmerket, bortsett fra MMS og MSN. Hva skal jeg skrive inn på innstillingene, slik at jeg får sendt og mottatt MMS? Den har egen MSN ikon, åpner det og legger inn brukernavn og passord, men kommer fortsatt ikke inn...er det noen som vet hva som må til? Har Telenor abonnement. -pål- Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kjøpte en Blackberry 8320, alt fungerer utmerket, bortsett fra MMS og MSN. Hva skal jeg skrive inn på innstillingene, slik at jeg får sendt og mottatt MMS? Den har egen MSN ikon, åpner det og legger inn brukernavn og passord, men kommer fortsatt ikke inn...er det noen som vet hva som må til? Har Telenor abonnement. -pål- options > advanced options > tcp. så legger du inn internt.netcom.no som apn. (IKKE internett med 2 "T"er). har du edge/gprs eller EDGE/GPRS som signal styrke? er bokstavene små, har du ikke data dekning. Og derfor kan heller ikke msn og mms håndteres. -e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå