ZoDz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Okey, jeg tokk og instalerte samme cd på en pc til, bare for å kunne bruke pcen fortest mulig. Nå er 30d agers trialen ute men hva er prisen på en ny serial kode og hvordan skaffer jeg det? Har mye viktig på den pcen og vil nødig reformatere. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ring MS og spørr, er de snille på supporten kan det hende du også får aktivert gratis. Ellers må du på butikken å kjøpe? Endret 10. april 2008 av vargaz Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 trodde xp fungerte fint på flere maskiner jeg, selv om det ikke er lov i henhold til lisensavtalen. Selv har jeg brukt samme serial for xp på mine siste 5 pc'r (før jeg nå byttet til Vista) og har aldri vært noe problem å aktivere. Er snakk om OEM lisens som fulgte med laptoppen min engang i tiden. Har du prøvd å aktivere? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Prøvde å aktivere med samme serial, funka ikke men har fått aktivert nå ^^ Lenke til kommentar
KIRDER Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja og du brukte en crack eller pirat serial?denne må du ta konkvensene for. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Nei, pirat serial funka ikke, måtte kjøpe Vista home premium ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå