Gå til innhold

Lege med piercing?


Zildjian

Anbefalte innlegg

SSGXD: Det kommer ann på hvilket materiale man bruker :)

 

Jeg ser ikke noe problem med det i det hele tatt. Hadde ikke stusset på det om en lege hadde piercing. Ser ikke på det som noe "værre" en øredobber.

 

Skjønner ikke helt hvorfor folk er så barnslige at de skulle snu i døren? Direkte umodent vil jeg si.

 

Ja, såklart! Man går ikke akkurat på Glitter å kjøper en nikkelbombe av et piercingsmykke. Men hygienen spiller uhyre stor rolle også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme hva folk vil tro, men sjefen din kommer aldri til å la deg jobbe med det. Ingen piercinger, halskjeder, ringer osv. er lov i arbeidstiden. Langt hår på settes opp osv.

 

Det er ganske strenge regler rundt dette i helsevesenet, hvis du er medisinstudent kan du vel bare forhøre deg med lærerene dine for å bekrefte dette.

Lenke til kommentar

Camron: Hvor du har det i fra at langt hår må settes opp i arbeidstiden? At det ikke er lov med piercinger i arbeidstiden stiller jeg meg også skeptisk til ettersom jeg mener at jeg har sett hjelpepleiere og sykepleiere med slikt lenge. Eller mente du kanskje leger? ikke helt sikker på reglene der.

 

Men ja, at hygieniske forbehold skal tas uansett hva er jo en selvfølge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...