Gå til innhold

Finner ikke harddsik

Anbefalte innlegg

hei. har et problem. har en ekstern harddisk på 500 gb (WD). Jeg finner denne harddisken både på macen min, og min xbox 360. Men når jeg kobler den til min windows pc, kommer det bare sånn pling lyd (sånn som kommer når man kobler til harddisker o.l) også skjer det ikke noe mer. Det som er litt rart er at jeg finner disken under "Enhetsbehandling", men der er det hele, får ikke "åpnet" disken på noen som helst måte. Noe som vet hva som kan være problemet?

Håper på svar

Mvh. Kontorstol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei. har et problem. har en ekstern harddisk på 500 gb (WD). Jeg finner denne harddisken både på macen min, og min xbox 360. Men når jeg kobler den til min windows pc, kommer det bare sånn pling lyd (sånn som kommer når man kobler til harddisker o.l) også skjer det ikke noe mer. Det som er litt rart er at jeg finner disken under "Enhetsbehandling", men der er det hele, får ikke "åpnet" disken på noen som helst måte. Noe som vet hva som kan være problemet?

Håper på svar

Mvh. Kontorstol

ingen som vet?

Lenke til kommentar

Du klikker med høyre musetast inne i det hvite på disk partisjonen (den som er 465,76GB).

Da får du opp et valg som heter tilordne stasjonsbokstav eller endre stasjonsbokstav e.l . Da velger du det og en ledig stasjonsbokstav som kommer opp.

Etter at du har gjort dette vil disken synes i windows utforsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...