Gå til innhold

Trenger CuteNews-alternativ, tips?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et alternativ til CuteNews som er lett å bruke og tillater at man også laster opp bilder og filer i artiklene man publiserer. Jeg har søkt litt og funnet blant annet Joomla!, men dette virker mer som en komplett nettside"behandler" enn bare et nyhetsprogram. Det virker dog ganske fristende, for det ser ganske lett ut å bruke, og ser ut til å være ganske kraftig.

Jeg trenger imidlertid noen andre alternativer samt priser på alternativene til et møte i kveld, og har derfor en liten hastesak på meg, så jeg bare lurte på om det fantes noen andre gode alternativer, gratis eller ikke.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Takk for svar! Er det noen andre som har tips (også inkludert Wordpress)?

Det må altså være lett å bruke, og helst lett å tilpasse med tanke på maler og slikt. I tillegg må det være "i bakgrunnen", slik at jeg kan hente nyheter og vise dem dynamisk på en annen side (i motsetning til f. eks. Joomla!, som favner om og praktisk talt er hele nettsiden). Det må også ha støtte for kategorier, og det å kunne vise nyheter fra bare én eller flere spesifiserte kategorier. Jeg regner med Wordpress støtter UTF-8? (Dette er hovedgrunnen til at jeg vil gå vekk fra CuteNews.)

Edit: Leste litt om Wordpress nå, og det virker som om det er noe i retning av Joomla!, med andre ord et system for å bygge opp og vedlikeholde en komplett side. Kan det med letthet brukes slik som CuteNews, altså utelukkende i bakgrunnen?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...