smy Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 jeg har det xp1800@xp2000 asus a7n8x deluxe 2*256 cosair ddr400 geforce ti4400 @310/670 i 3dmark02se får jeg 12000 men i 3dmark03 får jeg 1700 ???noen galt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Nei da er ikke noe galt, du bør lese forskjellen mellom de to test programmene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tenk deg at 2003 skal holde i 2-3 år til. Hvis du nå hadde fått 20K, hvor mye ville da PCer om 3 år fått i programmet? og BYTT TOPIC! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 LoL - Det derre var en grov "N00b" post ass Gheez Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Izex: posten din var da ikke så mye bedre... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Alastor, ja og du som skal være så mye bedre var jo genial nå da, idiot Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hehe... fortsett sånn gutter. Bra det... go on! Sånne gutter vil Hardware.no ha (please, les ironien i dette innlegget, og svar folk når de lurer på noe. Det er da vel det samme om de er "noobs" eller ikke. Er ikke hardware.no til for at vi skal hjelpe folk om de lurer på noe? Bare fordi de ikke er like flinke som dere når det gjelder noe dere vet, så kan dere vel oppføre dere som folk og ikke sette i gang mobbingen med en gang? Sorry om jeg leker politi her, men dette irriterer meg!) Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Alastor, ja og du som skal være så mye bedre var jo genial nå da, idiot Bli voksen gutt! Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ser ok ut bortsett fra en anelse lav score i 2001.. prøv med noen andre drivere Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er bare drit lei såne komentarer som Alastor kom med, så jævli unødvendig, skulle bare demonstrere det for han hvor smart han virket når han poster sånnt, og faktisk får samme tilbake... :-? De som har lest det som var grunnlaget for denne tråden bør skjønne hvorfor jeg kalte han n00b, det er bare en annen måte å si nybegynner på, at det er så forbanna ille og at alle andre skal begynne å blande seg er jo helteit. Når han ikke engang vet forskjell på de to forskjellige benchmarkerene så er han jo "fresh meat" og han har jo allerede fått svar så hvorfor dra det lengre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå