fifa99 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei Hvilke fotball lag liker dere i Norge? Jeg liker Alta IF Kongsberg IF Rosenborg BK dere da?? fifa99 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eg likar Br@nn Rosenb0rg Valerenga Lyn Stabæk å Lillestrøm! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eg likar Br@nn Rosenb0rg Valerenga Lyn Stabæk å Lillestrøm! Huff og huff.. Bare plukke ut en haug av lag blandt topplagene er ikke særlig bra Heia Odd! xD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg håper ikke du er seriøs, Chauz. Hva kan være morsomt med å velge alle topplagene? Favorittlag i Norge bør heller ikke velges ut. Man bør heie på klubben som er der du er fra. Altså i mitt tilfelle, Vålerenga. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg håper ikke du er seriøs, Chauz. Hva kan være morsomt med å velge alle topplagene? Favorittlag i Norge bør heller ikke velges ut. Man bør heie på klubben som er der du er fra. Altså i mitt tilfelle, Vålerenga. . Endret 19. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Liker: Viking FK Haugesund Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 fredirkstad og godset:) Lenke til kommentar
Janas93 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Vålerenga, og, klubben jeg selv spilte for Finnsnes Idretslag, et veldig ukjent lag fra 3 dibisjon Lenke til kommentar
-mads Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Åååå, Stabæk, ååååååå! Åååå, Stabæk, åååååååå! For dere vi synger vår sang, gang etter gang etter gang! Melodi: Volare Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) godset "gamlegress, kjent over landet fra kyst til kyst. ingen slår godset på MARIINLYYST, her er vi best, her er vi best, på gamlegress" Edit: ord delings feil Endret 25. juni 2008 av M-J Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Heier ikke spesielt på noe lag i Tippeligaen, ei heller i lavere divisjoner. Men, Lyn er nærmest, og Korsvoll er mitt lokale lag. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå