storkers Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 har lastet ned en save fra nett,over ført til minne kort og sotte i ps3 men det kommer ikke opp...hverken i spillet eller under minne kort.må man lage noe spesielle mapper eller noe, evt hva må gjøres(hvis det lar seg gjøre da)? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har du lagd minnekort p åPS3 da? Finner det under spillmenyen, og på "Memory Card" eller noe, for og lage et virtuelt memory card Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Har du lagd minnekort p åPS3 da? Finner det under spillmenyen, og på "Memory Card" eller noe, for og lage et virtuelt memory card lagd?? har sotte det i den ene minne sloten...ingen ting kommer opp noen plass.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Som jeg sa, du må lage et virtuelt minnekort PÅ ps3 menyen. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Som jeg sa, du må lage et virtuelt minnekort PÅ ps3 menyen. jaha,hvordan gjøres det da? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 På Games, såer det Memory Card (Ps1 / ps2) så lager ud et der! Lenke til kommentar
storkers Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 På Games, såer det Memory Card (Ps1 / ps2) så lager ud et der! jo det har æ fådd til nu men hva nå? ka det hjelper,kan du prøve forklare litt mere??er ikke så veldi flink med dette hær men litt sjønner jeg.. Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kunne også gjerne tenkt meg en mer inngående forklaring her, har lyst til å gjøre det samme. Help, anyone? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du må lage en mappe på minnestikka som heter SAVEDATA. Så legger du savefila inne i der, putter den i ps3, og da kan du se den under savefiler i gamemenyen Lenke til kommentar
laserdad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Takker og bukker! *hjem og prøve* Lenke til kommentar
storkers Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Du må lage en mappe på minnestikka som heter SAVEDATA. Så legger du savefila inne i der, putter den i ps3, og da kan du se den under savefiler i gamemenyen funker ikke hos meg i affall.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Prøv og skriv \PS3\SAVEDATA Altså: D:\PS3\SAVEDATA Tror det fungerer Endret 22. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
storkers Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Prøv og skriv \PS3\SAVEDATA Altså: D:\PS3\SAVEDATA Tror det fungerer å med det mener du?er ikke helt med.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Lag en mappe på USB-pennen/iPoden/Eksterne Harddisken din som heter PS3, i den PS3-mappa lager du en mappe som heter SAVEDATA. Husk store bokstaver Endret 24. april 2008 av Selvin Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 På noen spill kan man ikke bruke andres eller nedlasta saves. Men tror man får beskjed om dette i spillet. Jeg prøvde å laste ned til Burnout P. men det gikk dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå