Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi 'mine innlegg' fungerer like bra, om ikke bedre. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Laland. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 banner teletubbiekid fordi han bannet laland Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Invader Zim fordi han bannet teletubbiekid fordi han bannet Laland som igjen bannet meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi han bannet Invader Zim fordi han bannet teletubbiekid fordi han bannet Laland som igjen bannet meg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner teletubbikid fordi han bannet meg, som bannet Invader Zim fordi han bannet teletubbiekid fordi han bannet Laland som igjen bannet meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner teletubbikid fordi han bannet meg, som bannet Invader Zim fordi han bannet teletubbiekid fordi han bannet Laland som igjen bannet meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Banner Kris. for å banne teletubbiekid som bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg som bannet Kris. Tror jeg. Edit: Det samme, bare med teletubbiekid på starten Endret 10. november 2008 av Laland Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. for copypasta. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg. Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi han har en lang grunn Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi han ikke likte den lange grunnen min. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi det ikke er morsomt med lange grunner lenger. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi lange grunner er gøy =D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi han ikke TAR ET HINT! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Laland fordi han bannet meg som bannet Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi lange grunner er gøy, og jeg gidder ikke ta hint =D Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Kris. fordi det er best med 5 om dagen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Banner Atzz fordi han bannet meg som bannet Laland fordi han bannet meg som bannet Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi jeg har hatt flere enn fem i dag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) slett Endret 10. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg