Gå til innhold

Ban brukeren over deg! v. 1.0


n4w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi lange grunner er gøy =D

Lenke til kommentar

Banner Laland fordi han bannet meg som bannet Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi lange grunner er gøy, og jeg gidder ikke ta hint =D

Lenke til kommentar

Banner Atzz fordi han bannet meg som bannet Laland fordi han bannet meg som bannet Laland som bannet meg som bannet Overheated som bannet meg som bannet tubbie fordi han bannet meg og jeg bannet Laland for å banne teletubbiekid som bannet seg selv og jeg som bannet tubbie fordi han bannet Invader Zim, som bannet teletubbiekid som bannet meg, fordi jeg har hatt flere enn fem i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...