nikotin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hei! er det noen som vet hva slags motor det er i en aprilia sx? og hva er den beste måten å trimme den på? takk for svar=) Lenke til kommentar
tmp99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 det spørs åssen du vil trime den da. men jeg har ikke fullt oppsett. har vell runt 18-22 hk på hjulet og 26 på veiva. det du kan er å kjøpe Metrakit Pro Race effektanlegg DellOrto forgasser 26 Metrakit Pro Race Veiv - Minarelli AM6 Hebo Manston Revolution - AM6 og 15 drev foran og 52 bak power filter hebo er bra da får du en topp fart på runt 120-140 og det vil eksplodere på runt 7000. og da kan du dra den til runt 14000 før du girer. men da ligger den på topp dra hele veien til 6 gir. da kan jeg love deg ikke det er sp mange som holder følge. og forsterka skjede. 428 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hvis du har en 07-08 modell så er det lurt å tenke på at du har en derbi motor, og anlegg for AM6 motorer sansynligvis ikke passer. så er du ikke helt nødt til alt det andre der med mindre du vil ha skikkelig fart. forgasseren på 17.5 er grei nok, men dys om til 5mm og napp ut luftfilteret under setet. Det er ikke sikkert det blir riktig dyse, for det er forskjellig fra moped til moped ikke bare motor;) jeg kjøper MK2 i løpet av neste uke til min SX. vil bare si at den sykkelen er rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå