jeg_lyver_mye Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei! Akkurat nå har jeg 6000/500 kbps. Men den 22. april så oppgraderer dem linja våres til 12000/800 kbps og i den forbindelse skriker dem ut at vi trenger nytt modem. Så vi fikk tilsendt nytt modem, men trådløst nettverk etc. Jeg hadde lyst å bruke ruteren jeg hadde Linksys WR 300N. Uansett jeg skal ikke koble opp det nye modemet før dem har fiksa i sentralen sier d m. Men er det seriøst nødvendig å bruke det nye modemet? Hvorfor må jeg bruke det? Gamle modemet er av typen THOMSON 510i og det nye: THOMSON ST 780WLT. Takk for svar. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fordi 510i ikke støtter adsl2+, som er standarden som benyttes på adsl over 6 mbit. Vil du ha nett, så bruker du det nye modemet. Dem skriker jo ikke ut at du trenger nytt modem uten grunn, de tror vel du vil bruke linja du har bestilt. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Oki doki! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå