sondt1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Halla. Jeg skal kjøpe meg en scooter. Jeg er 16 år. Hvor mye blir det i ekstrakostnader for meg i avgifter og eventuelle forsikringer? (jeg skal kun ha ansvarsforsikring) Lenke til kommentar
krimol Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kjøper du brukt må du betale omregistrening på 800kr.. mer vet jeg dessverre ikke.. Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Kjøper du brukt må du betale omregistrening på 800kr.. mer vet jeg dessverre ikke.. Okey takk Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Forsikring koster ca 1500-2000 for moped i året.. Årsavgift på ca 300-500kr (er ikke helt sikker på den nøyaktige summen der..) Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Forsikring koster ca 1500-2000 for moped i året..Årsavgift på ca 300-500kr (er ikke helt sikker på den nøyaktige summen der..) Hva forsikring koster så mye? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og så må du gjerne ha litt ekstra i bakhånd til evt. punkteringer, bytte av bakdekk etter for mange punkteringer, reparasjoner i hytt og pine, evt. pimping av scooteren eller til å betale egenandelen når du sovner og treffer en buss uten å lage ei ripe i lakken på bussen, men mose hele scooteren din og herpe hjelmen og pådra deg skrubbsår og liten hjernerystelse osv. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fekk just regning på 210kr for ansvarsforsikring, og omreg koster 600kr. veiavgift koster 400kr Det er vel det meste sikre, resten kommer som sagt fra bytting av deler osv. Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Fekk just regning på 210kr for ansvarsforsikring, og omreg koster 600kr. veiavgift koster 400kr Det er vel det meste sikre, resten kommer som sagt fra bytting av deler osv. Chill! Veiavgif og årsavgift er betalt på den jeg skal ha. Ansvarsforsikringen og omregistreringen har jeg råd til Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fekk just regning på 210kr for ansvarsforsikring, og omreg koster 600kr. veiavgift koster 400kr Det er vel det meste sikre, resten kommer som sagt fra bytting av deler osv. Chill! Veiavgif og årsavgift er betalt på den jeg skal ha. Ansvarsforsikringen og omregistreringen har jeg råd til Glømte en ting, forsikringa blir ca dobbelt så dyr for deg, for jeg har min forsikra hos NSB sitt system, er vanligvis dobbelt så billig for der. Så det blir nok rundt 400kr for deg:S Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Fekk just regning på 210kr for ansvarsforsikring, og omreg koster 600kr. veiavgift koster 400kr Det er vel det meste sikre, resten kommer som sagt fra bytting av deler osv. Chill! Veiavgif og årsavgift er betalt på den jeg skal ha. Ansvarsforsikringen og omregistreringen har jeg råd til Glømte en ting, forsikringa blir ca dobbelt så dyr for deg, for jeg har min forsikra hos NSB sitt system, er vanligvis dobbelt så billig for der. Så det blir nok rundt 400kr for deg:S Jaja.. Det er ikke masse likevel det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå