Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med VW Polo 1,4 2000-mod. comfort line open air?

hessel

Anbefalte innlegg

Den bilen jeg kjører i nå er ikke "perfekt" (finnes det?). En lamdasensor takket for seg etter at garantitiden gikk ut (3 1/2 år gammel). Men den ble skiftet ut gratis av forhandleren.

Det hadde nok ikke skjedd hvis Møller hadde solgt bilen, nei.

Her i gården har vi bare positivt å si om møller.... men man får nok behandling ettersom man er en idiot eller om man er en positiv kunde.

Vi har kun hatt en bil etter garantien gikk ut og vi fikk ny del gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan komme med mine erfaringer med VAG.

1. Hadde en Golf 1996 GL 2,0 som var litt over to år gammel. Her røyk girkassen flere ganger, bremsene måtte byttes tre ganger, eksosanlegget datt av, startmotoren røyk osv. osv. Da jeg skulle bytte starteren leverte jeg den på Møller på Slependen.

Fikk beskjed dagen etterpå at den var klar, dro for å hente den.

Betalte dyre dommer og fikk nøkkelen, skulle starte opp bilen og ingenting skjedde. Bilen var helt død, og jeg gikk inn til Møller igjen og forklarte at jeg hadde levert fra meg en bil som gikk men hadde død startmotor og fått tilbake en bil som hadde ny startmotor men ikke gikk. Fikk da beskjed om at dette ikke var deres feil, og de måtte se på det om to uker(!). Gikk forbanna opp til bilen igjen og åpnet panseret, fant ut at de hadde kødda til DEFA-alarmen slik at startsperren slo inn. Fikk koblet meg rundt og startet bilen, men etter det skal jeg aldri ha noe med Møller Slependen å gjøre igjen.

2. Hatt et par SEAT Ibizaer, en 1,6 100HK og en 1,8T. Morsomme biler, men masse problemer, selv om disse begge var fabrikknye da jeg fikk dem. Servicen til Seat/Skoda-verkstedet var dog av en helt annen art. Her fikk jeg kastet lånebiler etter meg når jeg hadde min på reparasjon/service, og de tok "alt" innunder garanti selv om det var selvforskyldete ting som steinsprut i tåkelys osv. Knallbra service hele veien.

3. Hatt en Audi A4 2,6 96' modell. Ikke annet å si at det var en helt fantastisk bil uten noe som helst problemer. Den er fortsatt i familien og i daglig drift, eneste utgiftene på den så langt har vært serviceutgifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...