larsingedude Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei, tenkte å kjøpe 226bw men så snakka jeg men en bud på skolen om hvor mye stress det var å få det i 10:16 format når det kommer til spill, så da satser jeg på 4:3 19" istedet. Er det noen her som har prøvd Samsung SyncMaster 961BF. Pc skal brukes 99% til spilling, 0.7% til filmer og bør vel bruke den litt til skolearbeid også Finnes det ghosting på denne skjermen? Tenkte på spill som Crysis,cs,CoD4,BF hater når det er etterslep. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hvis du hater etterslep så bør du hvertfall passe på at den har 2ms responstid Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 hvis du hater etterslep så bør du hvertfall passe på at den har 2ms responstid Den har jo det? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 hvis du hater etterslep så bør du hvertfall passe på at den har 2ms responstid Den har jo det? falt meg ikkje inn å sjekke det hehe, har fremdeles ikkje sjekket det ,men har den det så e det det beste på lcd ang etterslep. høyest mulig kontrast og 2 ms så har du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå