OlaStandal Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 .. for bærbare? Må bare skryte over den gode kundeservicen disse folka tilbyr. Ikke bare er det kundeservicen som er god, men dei bærbare pc'ane man kan konfigurere holder en høy klasse! Til en ganske rimelig penge så klart. Min Multicom-erfaring: Når eg først hørte om multicom var det rett inn på nettbutikken deres og se etter min neste bærbar. Prisen var ikke det verste jeg hadde sett. Bestilte til slutt en Multicom JFL92+ og den kostet 13200 kr. Fekk den på postkontoret og angret på kjøpet. Spurte damen på post- kontoret hva jeg kunne gjøre for og sende den tilbake. "Det ordnes automatisk" svarte ho med ett smil. Dette var kjempefint tenkte jeg, men det viste seg at jeg måtte ordne med angrefristskjema og e-post.. Dei sendte meg ett angrefristskjema i .pdf format, og jeg fikk ikke til og overføre det til word sånn at eg kunne sende det inn til kundeservice. Men det var ikke verre enn og spørre selger på multicom sine sider. Og 5 minutter etterpå fikk eg det i word-format.. Sendte e-post og fikk ordnet det med returen. Alt det kostet meg var og spørre litt og betale frakten. Jeg må si det: Jeg konfigurerte en bærbar pc akkurat som jeg ville, og sendte den tilbake... Jeg syns litt synd på han som måtte plukke den i fra kvarandre igjen... Men 1 uke etterpå ville jeg ha meg samme PC-en, bare litt annerledes innhold. Den kom på 10 099kr. Men dei vil ikke behandle den før jeg har betalt frakten for den andre PC-en. Det er ganske rimelig i mine øyne. Jeg har i dei siste 2 månedene pepra dei med spørsmål i fra: alt fra garanti til når det kommer nye deler, som skjermkort etc. Alltid like greie, og svarer kjapt. Dei er der for og hjelpe til. Beste nettbutikken for bærbare er Multicom! Men hva er deres erfaring hos Multicom? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du burde legge inn din erfaring hos multicom i hardware.no sin prisguide! Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har ikke handlet så veldig mye på multicom, men de gangene jeg har gjort det har jeg alltid fått varene veldig kjapt, og servicen kan jeg heller ikke klage på. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du har ikke mottatt service utover det som er er lovpålagt etter forbrukerkjøpsloven så jeg ser egentlig ingen grunn til denne hyllesten. Informasjon om angrerett SKAL ligge ved når du mottar varen, hvis dette ikke er oversendt tidligere. Så her bør de skjerpe rutinene sine. Men hyggelig at de er behjelpelige på telefon, langt i fra alle webbutikker som er like flinke på det! Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg bestilte 2x ms518 muser der, men når jeg henta pakken var det kun en som hadde komt. Ringe å klaget på dette, og noen dager senere fikk jeg en ny mus og 100 brenne cd'r som ett plaster på såret. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hyggelig at du fikk ok service, selv om det egentlig ikke var noe du ikke hadde krav på ifølge Norsk lov. For min egen del har jeg ikke handlet der (og kommer heller aldri igjen til å gjøre det) på 8-9 år, da Multicom insisterte på å kjøre et uberettiget (ifølge Forbrukerrådet) krav til inkasso selv om de visste at jeg klagde det inn for Forbrukerrådet - med berunnelse at Forbrukerrådets avgjørelse kun var rådgivende og noe de dermed ikke ville bry seg om, selv om dette stred med god forretningsskikk. Inkassobyrået la selvsagt kravet på vent når jeg fortalte dem at saken var til behandling hos Forbrukerrådet. Når Forbrukerrådet sendte saken til Multicom for å få deres versjon, valget Multicom å svare at det ikke eksisterte noe krav (mao. at jeg hadde misforstått) - og de slettet kravet hos inkassobyrået samme dag som de sendte svaret til Forbrukerrådet. Så det ordnet seg for min del, men Multicom sørget samtidig for at jeg kansellerte utestående ordrer på 10-15 000 (husker ikke helt lenger), og at ingen av mine bekjente handlet der. Dette skjedde som sagt for 8-9 år siden, så man kan jo håpe at de ikke behandler kunder på denne måten lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå