almeraldo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei Har fått tilbud om å kjøpe følgende pc via hjemmepc-ordning på jobben: HP tx2010 (no815)12,1” skjerm • 12.1” WXGA HP BrightView WS med trykkfølsom skjerm • Prosessor: AMD Turion 64 X2 TL-68 • Minne: 2048 MB (2x1024 MB) • Harddisk: 250 GB SATA HDD 5400 rpm • Grafikk: NVIDIA GF Go 6150 • Optisk: DVD+/-RW SM Lightscribe • Tilkoblinger: 3xUSB 2.0, VGA port, TV-utgang Er veldig takknemlig for tilbakemeldinger på godt og/eller vondt vedr denne PC-en. Almeraldo Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eg ville ikkje hatt den maskina der som heime-pc. Den er knøttliten, og dermed meir slitsam å arbeide med. Dette er vel i grunn ein student-pc, då den har trykkfølsom skjerm i tillegg til at den er liten og lett. Men har du behov for ein liten og lett PC er nok denne riktig val for deg. Eg har vore bort i den maskina der, og fann raskt ut at det ikkje var den rette for meg. Den er for lita, og for kronglete å arbeide med. Likar dessutan å ha god plass til henda når eg skriv. Lenke til kommentar
almeraldo Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Eg ville ikkje hatt den maskina der som heime-pc. Den er knøttliten, og dermed meir slitsam å arbeide med. Dette er vel i grunn ein student-pc, då den har trykkfølsom skjerm i tillegg til at den er liten og lett. Men har du behov for ein liten og lett PC er nok denne riktig val for deg. Eg har vore bort i den maskina der, og fann raskt ut at det ikkje var den rette for meg. Den er for lita, og for kronglete å arbeide med. Likar dessutan å ha god plass til henda når eg skriv. Takk for svar! Ja, jeg har allerede en annen, større bærbar, men har lyst på en med såpass liten skjerm når jeg er på reisefot. Er det noe annet å utsette på den enn at den er liten? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Mener jeg har hørt noe om både slapp byggekvalitet og støy på disse. Søk litt rundt og sjekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har tx1250, støyer en del, men byggekvaliteten på min var toppers, ikke noe slappe hengsler eller deksler her... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde vært fint om noen kunne delt sine erfaringer med denne pcen. Anmeldelsene på nettet ser stort sett greie ut. Tenkte å la dette være første tablet-pc, ettersom jeg allerede har en kraftig stasjonær hjemme til den typen bruk, og konseptet om tablet-pc interresserte meg litt. Lenke til kommentar
_Jacob_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tenkte å kjøpe meg tx2020eo. Det som trekker noe ned er: -blir varm -svak skjerm i sollys -ingen hdmi / dvi Hvis du er ute etter en tablet, så er nok dette et bra valg. tx2000 serien ligger på førsteplass på http://www.tabletpcreview.com/ edit: sitat hw.no "Portreplikatoren inneholder de samme tilkoblingsmulighetene, samt noen flere (blant annet DVI)" Endret 6. mai 2008 av _Jacob_ Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 jeg er veldig fornoyd bortsett fra at tablet-funksjonen ikke stotten norsk, men det liggen pa Microsofts side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå