mezri Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) jeg fikk nettopp en ny bærbar pc. Det kommer stadig opp en melding etter at jeg har registrert med hos pakcard bell. er det noen måte og få fjernet medlingen den kommer hver gang jeg restarter pcen , og er pålogget. den kommer hele tiden noe som er veldig irriterenes.. Se vedlegg nederst..Plizz hjelp... Det står som følge Takk for at du registrerte deg hos packard bell så kan jeg bare trykke fulfør så kommer den igjen.. Endret 10. april 2008 av mezri Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Autoruns som er et program fra Windows Sysinternals gir en grei oversikt over programmer som starter i oppstarten. Denne meldingen kommer sikkert fra et program som Packard Bell står bak---så åpne Autoruns og deaktiver programmet som lager meldingen. Du kan selvsagt gjøre dette via Msconfig også men synes generelt sett at Autoruns er mye oversikteligere og enklere å bruke så jeg anbefaler å bruke dette. Endret 10. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Autoruns som er et program fra Windows Sysinternals gir en grei oversikt over programmer som starter i oppstarten. Denne meldingen kommer sikkert fra et program som Packard Bell står bak---så åpne Autoruns og deaktiver programmet som lager meldingen. du kan også sjekke om det ligger i "Oppstart" mappen på "Alle programmer" EDIT: du kan også finne den i registeret... KJØR -> regedit og så på denne adressen HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Endret 10. april 2008 av Dryper Lenke til kommentar
mezri Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Autoruns som er et program fra Windows Sysinternals gir en grei oversikt over programmer som starter i oppstarten. Denne meldingen kommer sikkert fra et program som Packard Bell står bak---så åpne Autoruns og deaktiver programmet som lager meldingen. du kan også sjekke om det ligger i "Oppstart" mappen på "Alle programmer" kan du gi meg linken til autoruns fordi at i msconfig vet jeg ikke hvilken jeg skal ta det er mange packardbell apps Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Autoruns kan lastes ned her Lenke til kommentar
mezri Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Autoruns kan lastes ned her takk jeg prøvde og slette den fra alle programmer men gikk ikke Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Autoruns kan lastes ned her takk jeg prøvde og slette den fra alle programmer men gikk ikke Bare huk bort programmene du ikke trenger i Autoruns og restart maskinen for å se om beskjeden har forsvunnet. Lenke til kommentar
mezri Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Autoruns kan lastes ned her takk jeg prøvde og slette den fra alle programmer men gikk ikke Bare huk bort programmene du ikke trenger i Autoruns og restart maskinen for å se om beskjeden har forsvunnet. takk skal du ha får aldri meldingen mer ville bare vente noen dager for og se om den kom takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå