Gå til innhold

trenger hjelp til min nye packard bell bærbar pc med vista

mezri

Anbefalte innlegg

jeg fikk nettopp en ny bærbar pc. Det kommer stadig opp en melding etter at jeg har registrert med hos pakcard bell. er det noen måte og få fjernet medlingen den kommer hver gang jeg restarter pcen , og er pålogget. den kommer hele tiden noe som er veldig irriterenes.. Se vedlegg nederst..Plizz hjelp... :(

Det står som følge Takk for at du registrerte deg hos packard bell så kan jeg bare trykke fulfør så kommer den igjen..

post-115190-1207829413_thumb.jpg

Endret av mezri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Autoruns som er et program fra Windows Sysinternals gir en grei oversikt over programmer som starter i oppstarten. Denne meldingen kommer sikkert fra et program som Packard Bell står bak---så åpne Autoruns og deaktiver programmet som lager meldingen.

Du kan selvsagt gjøre dette via Msconfig også men synes generelt sett at Autoruns er mye oversikteligere og enklere å bruke så jeg anbefaler å bruke dette.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
Autoruns som er et program fra Windows Sysinternals gir en grei oversikt over programmer som starter i oppstarten. Denne meldingen kommer sikkert fra et program som Packard Bell står bak---så åpne Autoruns og deaktiver programmet som lager meldingen.

du kan også sjekke om det ligger i "Oppstart" mappen på "Alle programmer"

EDIT: du kan også finne den i registeret...

KJØR -> regedit og så på denne adressen

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Endret av Dryper
Lenke til kommentar

du kan også sjekke om det ligger i "Oppstart" mappen på "Alle programmer"

kan du gi meg linken til autoruns fordi at i msconfig vet jeg ikke hvilken jeg skal ta det er mange packardbell apps

Lenke til kommentar
Autoruns kan lastes ned her

takk jeg prøvde og slette den fra alle programmer men gikk ikke :)

Bare huk bort programmene du ikke trenger i Autoruns og restart maskinen for å se om beskjeden har forsvunnet.

takk skal du ha får aldri meldingen mer ville bare vente noen dager for og se om den kom :) takker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...