Qnips Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Halloisen Har tenkt å kjøpa meg Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 men er usikker på om ledningane er lange nok til der eg vill ha høytalerane. Noen som har disse høytalerane som vett kor lange ledningene er? er dei rundt 5-6 meter lange? Takk for svar og have a nice day! Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 De som følger med er 7 meter mener jeg, men er terminaler både på frosterker(suben) og på høyttalerne, så du kan gå i en hifi butikk og kjøpe så lange kabler du bare vil Lenke til kommentar
Qnips Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 De som følger med er 7 meter mener jeg, men er terminaler både på frosterker(suben) og på høyttalerne, så du kan gå i en hifi butikk og kjøpe så lange kabler du bare vil Okey da. men da så Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror jeg målte ledningene en gang, 5 og 8 meter tror jeg det var, sånn ca. Holder til et vanlig gutterom, rett og slett. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vis ledninge er får korte kan du jo alltid kjøpe en rull med ledninger på50m til 200,- på bilteme eller clas-ohlson... Og da kjøper du den en større sinmsjon så du får litt mere lyd ut av høytalerne, og det er ikke mist bedre kvalitet på kobberledningene enn de fra logitech.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror det blir mikroskopisk forskjell med de kablene, men blir nok ikke dårligere hvertfall. Det er faktisk ikke så mye effekt som skal gjennom kablene, så de trenger ikke være tykkere egentlig. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Men vil vel si at kobberkabel vil skape bedre kontak/kontaltflatte enn de standar knal harde kablene dom følger med... Er vel enig i at det vil gi minimal forsjell, med hadde kjøp litt støre kabler... Følger med 0,75mm3, hadde vel kjøpt 1,5mm3 - 2mm3 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg mener nå fortsatt at med den lydkvaliteten og de små mengder med effekt som skal gjennom kablene, så er det ingen vits, enste må være at bedre kabler korroderer mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå