Pallantir Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg kommer ikke inn på hjemmesiden min på One.com, og jeg kommer heller ikke inn på One.coms hovedside. Kan noen sjekke om de er nede, eller om det er et problem hos min leverandør (Song)? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takk! Da er det ingen katastrofe, bare en ulykke. Var den nede for andre brukere, ville det vært en katastrofe! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Om det ville vært en katastrofe om nettsiden din gikk ned, er definitivt one.com feil valg Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg kommer ikke inn på one.com, og jeg får ikke mottatt mail iogmed at mailserveren er hos one.com og... Nettsidene mine fungerer fint dog... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det var som f... Jeg har bundet meg til dem i ett år. Det var mange som var godt fornøyd med dem her! Pleier de å ramle ut ofte? Jeg har hatt siden i et par uker, og det er første gang de er nede, så vidt jeg kan se. Edit: Jeg har en E-postadresse på nettsiden, som sender videre til min vanlige adresse, og det funker iallfall. Endret 10. april 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå