Gå til innhold

Lysbildeframvisning med lyd, redigeringsprogram? (haster)

Anbefalte innlegg

Skal sette sammen ca 200 bilder til en lysbildeframvisning, har også ca 30 min. lydopptak som skal passe overens med bildene, derfor trenger jeg et program der jeg enkelt kan legge inn bildene og lyden til en komposisjon. Har prøvd movie maker, men det er ganske kronglete og en film med bare to bilder tar 9 minutter å lagre og blir på rundt 100mb... Programmet bør være gratis, da jeg tviler på at firmaet vil investere i ny programvare på dagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når me er inne på Adobe-programvare: DVD-authoring-programmet Encore (bundla med Premiere Pro CS3) har ein slideshow-funksjon (forklart her), so då får du laga slideshowet og brent rett til DVD. Meir spesialisert programvare for slideshows kan du få frå t.d. Photodex. Proshow Gold har iallfall mogelegheit for å brenne til DVD, i tillegg til ei rekkje andre format. Det koster litt, men det er ein prøveversjon tilgjengeleg, som fungerer i 15 dager.

Lenke til kommentar
Når me er inne på Adobe-programvare: DVD-authoring-programmet Encore (bundla med Premiere Pro CS3) har ein slideshow-funksjon (forklart her), so då får du laga slideshowet og brent rett til DVD. Meir spesialisert programvare for slideshows kan du få frå t.d. Photodex. Proshow Gold har iallfall mogelegheit for å brenne til DVD, i tillegg til ei rekkje andre format. Det koster litt, men det er ein prøveversjon tilgjengeleg, som fungerer i 15 dager.
Jeg tror det største problemet er å synce bilder til musikken, dersom han ikke ønsker konstant skifte mellom bildene. Antar det er derfor han har prøvd videoredigeringsprogramvare også.
Lenke til kommentar

Det er sant. Fann forresten ut at prøveversjonen av Proshow legg eit stort vannmerke over videoen. Elles kunne det kanskje vere eit greit alternativ. Det har ein tidslinjemodus, so det berre er å dra i enden av biletet for å gjere det lengre/kortare, og alle dei andre bileta flytter seg etter.

Lenke til kommentar

Du treng ikkje både Encore og Proshow, og Encore er uansett utanfor din prisklasse (får det so vidt eg veit kun saman med Premiere Pro, og det koster 9-10000kr). No finst det garantert andre program som kan gjere jobben, men grunnen til at eg nemner Proshow er at det har vorte anbefalt av andre her på forumet tidlegare. Du kan jo prøve programmet fyrst, og om det gjer det du ynskjer, kjøpe lisens so du får eksportert utan vannmerke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...