Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex godt vis bare den ene har øving?

Gjest klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror mange har det veldig bra første gangen. Ikke nødvendigvis fordi det er kjempebra og ikke klønete, men man må se på hva man har å sammenligne det med da ;)

Det er nok veldig bra første gangen (så lenge man har en gjensidig respekt og kanskje til og med følelser), og så blir det nok ennå bedre etterhvert :wee:

Lenke til kommentar
Jeg tror mange har det veldig bra første gangen. Ikke nødvendigvis fordi det er kjempebra og ikke klønete, men man må se på hva man har å sammenligne det med da ;)

Det er nok veldig bra første gangen (så lenge man har en gjensidig respekt og kanskje til og med følelser), og så blir det nok ennå bedre etterhvert :wee:

Jeg er helt enig. Er man forsiktig og tar hensyn til partneren vil det nok gå veldig fint. :)

Lenke til kommentar

For en partner som er mer erfaren har den ofte funnet ut hva som funker og ikke, noe den uerfarne kan nyte godt av. Er det gutten som er erfaren så har han kanskje funnet ut en måte på å holde ut lenger også, så det kommer jo helt an på hvilken erfaring han har :)Men stikkordet er uansett kommunikasjon. Hvis den uerfarne er kjent med kroppen sin vet den hva som er godt, og da er det jo bare å prate sammen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...