Vikingspeider Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skal reise til Bodø i helga for å delta på fylkesmønstringa i UKM wohoo! Hadde opprinnelig blitt plassert sist av dommerne på den lokale mønstringa, men etter relativt massive protester fra div. mennesker, sjef for kulturskolen og kulturrådet i kommunen, bestemte de seg for å spørre meg om jeg ville videre likevel. SJONGLERE FTW Har forbedret programmet en del denne gangen... lagt til et par ekstra elementer, og tror at hvis jeg har en del flaks og ikke mister for mye, kommer jeg kanskje til landsmønstringa... kanskje. Humm, får se. Visj mi løkk? Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skal reise til Bodø i helga for å delta på fylkesmønstringa i UKM wohoo! Hadde opprinnelig blitt plassert sist av dommerne på den lokale mønstringa, men etter relativt massive protester fra div. mennesker, sjef for kulturskolen og kulturrådet i kommunen, bestemte de seg for å spørre meg om jeg ville videre likevel. SJONGLERE FTW Har forbedret programmet en del denne gangen... lagt til et par ekstra elementer, og tror at hvis jeg har en del flaks og ikke mister for mye, kommer jeg kanskje til landsmønstringa... kanskje. Humm, får se. Visj mi løkk? Good Luck ! Jeg skal faktisk å se på mønstringa, så kos deg ! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har sett noen av videoene dine, du er jo dritgod. Gratulerer. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hahahaha, hadde et helt SINNSYKT adrenalinrush på scenen. Det var jo umulie å gjøre noe som helst! Mista utallige ganger og kom slett ikke videre men det var moro. Tilbakemeldinger hvis noen så det...? Video kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kjenner meg delvis igjen der jeg, skulle spille piano på UKM her i Kristiansand, og helt på slutten av sangen hvor det var livsnødvendig at pedalen til keyboardet var der så jeg kunne holde tonene ut. Men tror du ikke pedalen stakk avgårde langt under keyboardet så jeg ikke rakk den og alt ble bare helt forferdelig :/ Jaja, godt jobba uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå