scenest Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Noen som vet om det følger med datakabel til s55, hvis jeg kjøper den på www.mpx.no ??? Trenger Svar !! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Så vidt jeg vet av var det en feil som gjorde at en del av de første S55 hadde med datakabel, og dette er ikke standardutstyr. Fulgte i alle fall ikke med min som ble pakket i januar. (Sjekket mobilens software og slikt). Så, nei, jeg tviler sterkt på det. Men kan du ikke heller sende MPX en e-post angående dette, du får antageligvis raskt svar. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
palandw Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det følger ikke med datakabel. Og det var ikke en feil at noen ble levert med kabel. De 1500, 500 eller et eller annet tall, første telefonene ble levert med kabel som en bonus... Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har noen her SNAKKET med mpx.no? eller er det noen som er SIKRE, på at det ikke følger med datakabel. Lurer litt på dette selv. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ja. Jeg send en mail til mpx, om det var meningen at siemens s55 skulle komme med datakabel. De sa at : Hei Takk for henvendelsen Dette er tilbehør som man må kjøpe i tillegg. Se link http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...180&l=&lantall= Mvh MPX Lenke til kommentar
Budull Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Like greit å kjøpe et bluetooth-adapter da..Jeg har sendt mail, kommer tilbake senere med svar. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Ok. Er det dyrt får bluetooth-adapter ?? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har fått svar nå. Fikk et MEGET diffust svar som sa at det ikke fantes noen "spesielle" bluetooth-adaptere til S55. Siden den vanlighvis bruker datakabel...huff og huff.. Så er det da noen der ute som vet om et bluetooth-adapter som virker med Siemens S55? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 http://www.club-siemens.net/forum/viewthre...d.php?tid=15028 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå