emiljn Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg har 2 stk Kicker Solo-baric L5 sub'er, og la merke til det i dag, at hvis bakluka er open, så blir det bedre bass Hva kan det være? Det er en WV Passat sedan hvis det er til hjelp, og refleksrøra er vendt mot bakseteryggen, og elementene opp i hattehylla, det er kun fordi kassa ikke fikk plass på høykant. Takk for alle svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du svarer igrun på ditt eget spørsmål... bygg ny kasse, med elementene og røra bakover Lenke til kommentar
emiljn Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 åja hehe, takk Lenke til kommentar
Orium Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke for å kuppe tråden. Men jeg har en selvlaget kasse(MDF 19mm) som har rett volum. Den har ikke refleksrør, noe jeg vurderer å skaffe! Hva er forskjellen på med og uten refleksrør? Synes det blir for lite dunk i sub'en. For dårlig punch rett og slett. Vil dette bedre seg ved innfelling av refleksrør? Det står en 12" sony xplod sub i kassen. Den sitter i en audi 100 stv. Den eneste lyden jeg er noenlunde fornøyd med er den dypeste lyden, da det faktisk gir god nok lyd for meg. Sammenligner da med en kamerat jeg ordnet anlegg til, med en 10" sub. Den har mye mer punch og det er en sub til halve prisen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) visst du skal gjøre dette må du nåkk mest sannsynlig bygge ny kasse. bassrefleks kasser krever som regel en større kasse. har også mye å si hvilken bil dette står i. golf er f,eks mye lettere å få bra lyd i enn i en volvo Endret 14. april 2008 av kimstianp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå