atrais Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg trodde Audi ville havne høyere opp på denne spørreundersøkelsen http://hoysater.no/oyvind/index.php/archives/82 men der tok jeg feil. Mulig folk ikke svarer ærlig? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Kanskje fordi spørsmålet ikke henger sammen med teksten. Teksten beskriver frekk, farlig kjøring, mens spørsmålet beskriver dårlig kjøring. Og nå det gjelder dårlig kjøring ligger garantert de pensjonerte Toyotaførerne i eliteklasse. Endret 10. april 2008 av Rs125 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvor er Mini Cooper da? Jenter kjører penere enn gutter vet du. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haha, sluquet. Gullkorn! Men at BMW toppet lista suverent var ikke akkurat overraskende. Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde ærlig talt regnet med at Hyundai eller toyota skulle havner på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå